Az aranyélet kijár a száguldás szerelmeseinek: nemrégiben piacra dobták a világ legdrágább autósamponját, a legújabb durranás pedig egy különleges aranyporos viasz.
A közel kilencvenezer forintos sampon egy különleges, gravírozott kristályüvegben került forgalomba. A gyártó egészen egyszerű okra vezette vissza az egyedi tárolóedény miben létét: elmondása szerint a Ferrari és Bentley tulajdonosok nem repesnek az ötletért, hogy műanyag flakonokat tartsanak a garázsukban. Ez persze mind szép és jó, azért felmerül a kérdés, hogy aki megengedhet magának egy luxusautót, az valóban maga mossa –e a járgányát.
A külsőn kívül nagy hangsúlyt fektettek az illatokra is: minden egyes darab egyedi ízlés szerint készül, nincs két egyforma aromájú termék.
- Sokan ragaszkodnak bizonyos illatokhoz, így a görögdinnyéhez, a gránátalmához illetve egyéb gyülmölcsös aromákhoz – mondta a gyártó, a Mitchell&King elnöke. –Bárki, bármilyen igénnyel fordulhat hozzánk.
A cég újdonsága az az autóviasz, melyet kifejezetten a goldRush Rally közönségének készítettek. A viasz egy 24 karátos arany, Swarowski kristályokkal ékesített palackba került, ám nem csak külsejében tartalmazza a csillogó nemesfémet, hanem magát a viaszt is aranyporral vegyítették, körülbelül négy hónapos védelmet biztosítva a luxus négykerekűeknek. És hogy mindezt mennyiért kínálják? Nos, 65.000 dollárért, azaz nagyjából 15 millió forintért. A gyártó azt is elmondta, hogy döntési joguk van abban, hogy kikhez juthat el a különleges viasz, de mint mondja, igen nagy a verseny az autó szerelmesei között.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.