Az alacsony aranyárak hatására Indiában megcsappant a gyémánt ékszerek értékesítése.
- Jelentős csökkenés volt tapasztalható a gyémánt eladások során, hiszen főként az arany ékszereket és ajándéktárgyakat keresik a vevők az alacsony áraknak köszönhetően – mondta Sandeep Kulhalli, az egyik kiskereskedelmi lánc, a Tanshiq marketing vezetője.
A lánc főként márkás ékszerekkel és dísztárgyakkal foglalkozik, és a középkorú nőket célozzák meg termékeikkel.
Az arany értékesítése 40 százalékban érmék, tömbök formájában történik, 60%-ban pedig az ékszerként, ajándéktárgyként kerülnek eladásra. A 37 milliárd dolláros aranyforgalomból 5 milliárd dollárt a gyémánt ékszerek tesznek ki.
- Fordulóponthoz érkezett az arany- és gyémántértékesítés. A kormány szigorításainak – melyekkel az importot szeretné visszafogni, hogy csökkentse a folyó fizetési mérleg hiányát -, valamint az olcsó aranyáraknak köszönhetően megváltoztak a vásárlói szokások és teljesen átalakult az iparág – mondta Kulhalli, aki egyben bizakodó is, mert úgy véli, hogy az eladásokat mindenképpen növeli az esküvői szezon.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.